CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 24 september 2012

Lachen in de regen

Zomer in Holland komt per dag...
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar het valt met gewoon op dat wanneer het regent, de mensen echt goed sacherijnig zijn. Natuurlijk heb ik ook liever dat die regent 's nachts valt, wanneer ik lekker in mn bedje lig onder de warme dekens maar hé, dat hebben we nu eenmaal niet voor het zeggen.
Nu de herfst ons kikkerlandje weer heeft bereikt zal het me, net als voorgaande jaren, meer dan genoeg overkomen dat ik door de regen moet fietsen met de kinderen naar hun vriendjes en/of clubjes. Of dat ik weer eens door de regen naar buiten moet om de hond(en) uit te laten. 1 van onze honden is nogal een grote hond en die neemt geen genoegen met een klein rondje. Of dat vind ie prima maar dan is hij binnenshuis niet te houden omdat hij zn energie niet kwijt kan. Vandaag ook weer kletsnat geworden maar aangezien ik ook echt liever mensen zie die vrolijk zijn, heb ik maar het goede voorbeeld gegeven en ben blijven lachen. Je blijft vanzelf lachen als je al die verbaasde blikken ziet, het blijft blijkbaar raar wanneer je met een (glim)lach op je gezicht de hond uitlaat in de regen. Ook werkt het aanstekelijk en kreeg meer dan eens een (glim)lach terug, even toeteren en zwaaien. Kijk daar wordt ik nou vrolijk van.

En wanneer je dan kletsnat thuiskomt, gauw droge kleren aan en een lekker kop thee om warm te worden. Heerlijk!

Probeer het ook eens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten