CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 19 november 2012

Van alles en nog meer!

Tjee, de tijd is voorbij gevlogen en we zijn al weer een maand verder. Een maand waarin ik geen enkel blog bericht heb geschreven en verschillende projectjes voor hier in huis ben gestart. 
Projecten als:
- een schoonmaakschema (ja echt waar)
- een activiteitenwand voor die verveeldagen van de kinderen (hier zit nog veel werk in)
- bezig om een (voor ons gezin) ideaal kluskaart/beloningssysteem op te zetten

en nou kreeg ik ook nog een ienieminiebriefje van een klein muisje dat een plekje om te wonen zoekt of ze misschien bij ons kon komen wonen. Tja. . . . . wat moet je als je zo'n verzoek krijgt. Ik ben helemaal weg van het muizenhuis van Karina Schaapman dus heb ik direct teruggeschreven dat ze meer dan welkom is. Nou is het wachten op haar komst, want ze schijnt van ver weg te moeten komen. Het geeft me wel weer een project erbij. Want waar moet zo'n lief muisje nou wonen. . . ? Dat wordt dus ons eigen muizenhuis bouwen, hopelijk neemt ze eerst genoegen met een slaapplek terwijl haar huis in aanbouw is.

Foto's volgen spoedig, heb net een nieuwe camera die ik aan het uitvogelen ben en ook de bijbehorende computerprogramma's moeten nog geïnstalleerd worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten